22 september

Hej på er alla glada :) förlåt för jag inte skrivit på länge, eller
ja två dagar typ, men jag hinner faktiskt inte göra det, eller jag
orkar inte om jag ska vara ärligt! haha. Har ganska så mycket plugg
nu i veckan så måste ju självklart sköta det! Matte prov imorgon och
jag tror jag klarar det men måste ändå upp och plugga lite !
På fredag är det No prov! ja, det måste jag börja plugga med.
Tror jag ska göra det nu ist för matten, så tar vi matten ikväll ? haha,
gör upp värsta plugg planen på bloggen (y)
Så om jag inte bloggar mycket i veckan vet ni varför ! :)

Annars så har jag väll inte gjort något, lite ledsen över att jag inte stack
till demonstrationen (mot Sverigedemokraterna) som var igår, men men.
Igår hade vi mys dag med laget hos tränaren, vi kollade på film och
åt massa godis, gillas !!

nejj, nu ska jag sluta skriva här, jag ska upp och plugga! Vi hörs snart hoppas jag ♥



min älskade kusin som jag vaktade i måndags & världens godaste pizza !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0