Killing me softly

Skolan idag va toppen haha, ja fick iaf tillbaka mitt svenska prov
och gick VG på det, är faktiskt glad för det för nästan ingen fick det så blev
glad att jag lyckades få!
Men fick också tillbaka min musik läxa och jag tänker göra om den, eller
ja, jag måste! haha han sa att jag skrev av internet fast det gjorde
jag inte, jag läste bara, kan ju inte göra om alla ord heller!
Haha, jag fick mega damp på han.

Snart ska jag iväg på träning, ska försöka tvinga med pappa på föräldrar möte (basket)
dock tror jag att han inte kommer, men men :) sedan blir det
träning som jag längtar efter, på sööööndag match ! Jaa yes längtar som bara den.

Ni får ha det så bra, ska göra min So läxa lite snabbt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0