ingen rubrik

Gud va rubriken ska vara svår !

Men tjena ! Träningen va sjukt bra !
Jag orkade verkligen kämpa. Dam lagets tränare
tränade oss idag, vi va verkligen oroliga för han
är så sträng ! Men en av dom bästa tränarna tycker jag.
Efter jul ska kanske några få träna med damerna. Intressant.
Men detta kommer vara sjukt jobbigt. Självklart vill ja träna med
dom. Men denna önskan e svår at uppfylla.

I en timmer eller mer har jag suttit & pysslat med mina naglar.
Och ärligt nu i just love them ! Dom är hur läckra som helst.
Nu ska ja ligga i sängen och se på tv, blir nog
inte någon lång stund känner mig redan trött !
Imorgon kommer idol erikl till Ikano huset. Ska man
ta sig dit eller dissa? Njaa vi får se.

Godnatt sötisar :*



Mamma köpte nya lagelack och hon köpte diamanter till naglarna förut till mig.
Gullig ! ((:







Kommentarer
Postat av: Linnéa

Shit va pilligt!

Duktig du är!

2009-12-30 @ 14:31:10
URL: http://asparagusaslinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0