Snowland !

Godmorgon bloggen :*
Måste bara tillägga att att är jag tittar ut tänker jag
på Snowland?, japp har döpt om Sverige nu !
Det är vitt, och alldeles fult med snö ute !
Mysigt. Tänkte ta ut min lilla kusin lite senare kanske &
åka pulka med henne. Va snäll jag är.
För övrigt har jag inte sovit gott. Vaknade alldeles för tidigt.
Men har ju flera dagar på mig att sova. För det är jul lov !
haha. Nu ska jag gå se på tv & städa medan jag gör det, lite
jul städning ska det bli !




Juste imorgon är det jul ! Vilket betyder att tomten kommer :) HOWHOWHOW






Kommentarer
Postat av: milena

hähähä jovana så sööt :D

2009-12-23 @ 20:08:56
Postat av: kalle

Hahahahhaha kolla va hon gör :D gör sig själv till tomte

2009-12-23 @ 20:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0