Hahaha !!

HAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHHA ! ja satt och kollade på bilder sedan kom det
upp bilder från grönalund när vi var där med Kfum (basket föreningen)
Hahaha ! Det va så här Sara hade vunnit en stor basket boll som hon va
hur glad som helst över haha. Sen va klockan 10 och vi skulle utanför gröna för att
vi skulle samlas typ kvart över, vi började gå sakta sen kom det en gubbe i full fart
och tog bollen! Sara började springa efter ! hahahahahahahaha runt hela gröna
folk tittade ! Sen när han kom till oss stannade han igen :o han ba ojj !
Jag råkade bara sen släppte han bollen och skratta alla vi ba din idiot !
Kommer slå sönder dig & allt vi ba du måste va trög blabla hahahahahah !
Asso det va hur kul som helst asso han va störd !!



Smsade sara och berättade va tänkte på.
Hon svara : Bollen förstöde mitt liv ! Mina små syskon
skiker efter den och kastar den sen jagar jag dom sen
skriker min pappa på mig hahahahahahahahhaah ! sara
det va ett tecken du skulle ge bollen till gubben :( hahahahaha

Kommentarer
Postat av: SARA

HAHAHAHAHAHAH ! , den idioten jag ångrar att jag inte spotta på honom ,+ BILDEN JOVANA ! HAHAHA

iaf , haha gud vilka idiotiska minnen :D

2009-10-30 @ 14:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0