Duktiga Jovi !

Åhh jag hade så tråkigt så började städa min garderob.
Haha, jaah inte för det är roligare men ja tyckte att det behövdes.
Och det blev jätte fint. Nu ser jag iaf vad jag har. & Jag ser
att jag behöver en större garderob. Haha. Det har jag redan
sagt till mamma & hon höll med mig. Nu tycker jag själv att jag borde gå
och duscha innan någon annan vill in. Nu ska jag fräscha upp mig. bye bye♥

Btw : Idil fixade blogg bakgrunden, eftersom jag själv inte kan haha :$
Hur tycker ni den vart ? Tycker den blev jätte fin, färgerna får
mig att bli sugen på något gott. Det var jag som målade den på programmet
paint som varje data har hähä (: Tack idil




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0