BÄSTA HELGEN !

Min helg har vart sjukt rolig! Ord kan inte beskriva hur bra min helg vart !
Fredags runt 4 åkte vi laget till Eskilstuna. Vi kom runt halv 7, åkte till skolan
där vi skulle bo. Åt mat och sedan åkte vi till matchen som vi skulle spela runt halv 10.
Gick skit bra ! Nästa dag vaknade vi 8 åt frukost fixade oss sedan match igen.
Och så såg vår dag ut. Efter sista matchen som spelade runt sju var vi tvungna att duscha
snabbt och sedan åka hem och fixa oss. Det va nämligen disco. Det var sjukt många folk man
kunde knappt andas men det va jätte jätte kul ! Tanken att alla va där körde basket gjorde
festen mycket roligare ! Det var flera hundra st på den cupen från massa länder och
städer ! Vi hade det otroligt kul och jag saknade stället redan !!! Vill tillbaka haha !
Ska proppa bloggen med bilder nu ! Tack för världens mest underbara helg med basket skratta
och tårar ! Kommer minnas denna cup. Längtar redan till nästa !!

tåget.

innan festen. Sandra & jag.

tjejer.

O-m-g

sara & kalle i e-tuna

Vi väntade på bussen som skulle ta oss till skolan och det regnade

sara & jaag

innan festen.

 


Kommentarer
Postat av: jossssssi

var det i årbyskolan? :D

2010-04-26 @ 17:11:05
URL: http://josephinetran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0