Gårdagen.

Hej tänkt på att detta inlägg skulle ha skrivits igår :)
hehe jag vet jag är efter..



Oufiten
- Jeans.
- Kofta - Monki
- Svart spetts linne - JC
- ( förresten helt smink fri. Brukar inte sminka mig så mkt
lite rosh och maskara bara. Men idag hade jag inget ! )


- Ring - Glitter
- Örhängen - Glitter
- Ikon armband som nästan inte syns - Kyrkan :)


Torsdag :

Vi skulle ha haft träning men när vi kom dit va hela hallen full med bal dansade elever från
gymnasium. Hmm, tråkigt att vi missade vår träning. Så vi hade teori ist.
Vi tjejer hade skit kul ! Vi höll på att smsa när dom snackade och hängde inte alls med när
dom snackade. Vi åt fan godis & jag vet inte vad.

När jag kom tog jag en dusch och sedan kom jag ut och råkade somna på sängen.
Jag hade fjärkontrolen i handen så drömde jag om hår eller något så skulle jag
leka med håret eftersom jag drömde och fick fjärkontrollen i huvudet.
Asso aj ! snacka om att det gjorde ont.
Efter det kommer jag inte ihåg vd jag gjorde inget speciellt jag hade så himla ont i
magen ( lingon veckan ) Mmm i hate it ! :(



Kommentarer
Postat av: ..

du är så vacker! :(

2010-01-22 @ 21:04:22
Postat av: Linnea

GRYM KOFTA!

2010-01-24 @ 14:38:22
URL: http://asparagusaslinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0