Sara skämmer ut sig.

Juste ! Jag glömde berätta...
Sara rotade i sin ficka & hittade två stycken
bio biljetter och sista användnings datumet var
idag. Så jag gav tips att vi ska sälja dom.

Vi började smsa - Två stycken bio biljetter för 150 kr.
Vi fick bara nej nej och sånt. Sedan ställde vi oss vid
Bio´n och sara ba : Nej jag skiter i jag ska fråga
folk om dom vill köpa !

Jag,Kaltrina,Milena & Sandra stod och skratta sönder
oss medan hon skämde ut sig.
Efter att ha fått tusen dissar snea blickar. Kom
ett sött par och Sara frågade. Dom sa att dom bara skulle hitta film
och efter det kommer dom tillbaka & köper. Dom
kom och hade valt film 150 för två biljetter sa Sara dom blev
glada eftersom dom trodde det skulle kosta 200.
Gullit. Och vi blev så glada ! Vi hoppade och skrattade.

Sara klarade det skämsiga uppdraget !


haha bild från gröna förra året.





Kommentarer
Postat av: SARA

HAHAHAHh , ft snea :D

vilka minnen :$

2010-01-21 @ 14:07:38
Postat av: SARA

ohh fan va ja skämdes (A)

hahaha (K)

2010-01-21 @ 14:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0