Söndag

hej på er ! Jag vet att jag har vart usel på att uppdatera i bloggen,
men det kommer bli bättre tror jag nog.
Igår kväll var det också en serbisk fest på kvällen. Det va ganska
så roligt. Nu sitter jag här i pyjammas och smsar med kära kalle.
Tror vi ska dra till ikea hann nt ens vara något där igår. Jag som
ville handla massa med mamma haha.

Måste svara på alla kommentarer som jag fått in kanske är 15 st.
Hahah det låter inte som många men när man väll måste svara
på dom är det dä haha. :)





ego pics jag vet :)


Kommentarer
Postat av: anonym

men skit söt :D

+ din zebra tröja är jäätte fin !!!

2010-03-28 @ 17:15:55
Postat av: maria

sjukt fiiin! :)

2010-04-02 @ 10:17:15
URL: http://buniiit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0