SAD FACE

JAG BYTER! fan fan, jag är så himla osäker på om jag gör rätt. Men jag
tror det är dags att byta blogg, jag går över till devote.se!
Jag kommer bryta ihop, hur kan man vara så här ledsen över en blogg,
känns som om jag lämnar en bästa vän föralltid, nu fattar jag hur mycket
bloggen betyder för mig. Min kära blogg, jag älskar dig! men jag måste gå vidare.
Kom igen nu, besök mig hela tiden! Jag kommer blogga oftare, genom mobilen
nu ! LOVAR. Min nya blogg är  www.jjovanovic.devote.se  !! alltså samma som
nu bara för att de stpr devote.se hoppas det inte blir svårare för er att besöka
mig! Jag kommer ju trots allt bli mycket bättre!

BESÖK MIG HÄR NU!     www.jjovanovic.devote.se



Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas verkligen att bloggen kommer vara lika bra där som denna , för denna bloggen är den enda jag kollar varje dag flera gånger, missar inte ett enda ord i texterna jag läser som du skriver, kollar noga på bilderna, den är så bra!

2011-04-25 @ 09:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0