1 januari 2011

fan kan fortfarande inte fatta att det är 2011 och att det
är januari! hallå? tider går riktigt snabbt.
Och idag vaknade jag halv 2, första gången i hela mitt
liv jag sov till halv 2! haha :)

Kalle sov över här, klockan 4 på morgonen satte vi oss i köket
och åt mackor, lyssnade på musik och flippade och dansade
tills vi låg helt döda i sängen och sov. Tack för en bra kväll babe.

Nu ligger jag helt trött och har så ont i magen (tjejproblem)
Ligger och kollar på life of ryan med cola i ena handen och
cheez dodles i andra. yep but Have a good day everbody !♥


hehe bebis i magen

Kommentarer
Postat av: BAVE AMIN

Ja, verkligen jättekul! Haha, söt du är. Klart du får. Bara att plocka på! Visa gärna sen ;) Kram

2011-01-01 @ 22:45:39
URL: http://baveamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0