hundar gillar också citron

Oh vad jag vill ha en hund! (mamma om du ser de här så lovar jag att om
jag får en ska jag alltid tvätta,gå ut, mata och sköta den alldeles själv)

Oh dom är så himla söta och charmiga, och dessutom så kan man gå ut och
springa med dom och gå, väldigt ofta, och det tackar nog inte nej mot
en spring tur, fan va mysigt! Snälla mamma.

Ja som ni förstår har jag gått och blivit kär i denna hund, jag älskar hundar
och kan inte sluta leka med de inte alls, har allergi mot hundar men det
är inget jag bryr mig om för de är så söta! haha, åhh vad jag vill ha en,
men mamma vägrar eftersom hon inte orkar städa efter den men jag lovar
att jag ska ! :( haha, har vart man denna lilla prick hela dagen och kalle och
hennes kusin. Chillat, städat och fixat rummet också :)

Nu ska jag hoppa i duschen och sedan glo tv, vi hörs♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0