24/8-09

Hej kära blogg läsare!
Den här måndagen har vart otroligt rolig vet inte varför men
har skratta otroligt mycket.Skolan va mycket bra, alla lektioner
med klassen va roliga älskar min klass!
Men maten sög! Hatar pasta med skinksås !
Själv hade man shorts på sig idag, vädret va jätte
fint och varmt! Efter skolan gick man och mötte Alexadra,såg
på hennes klänning till ett bröllop sen gav hon mig basketboll
och ja gick till Kaltrina,då gick vi tjejer till Ikano typ 5 personer bara
för ett par klämmor ! Där träffade vi Filip och Hani och vi fick runt
och titta på kill kläder jag berättade va jag tyckte va fint på killar
och gav dom tipps ! haha. När vi kom hem va vi ute ens stund,
vi började sminka Hani och Filip ahahaaahah ! Ni ska se hur söta dom vart
med färg på läpparna haha! Men! Nu har jag faktiskt böcker i väskan
så det betyder plugg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0