Lördag känns Rosa ?

Är det bara jag eller tycker ni också att vecko dagarna är färger, :o
Fredag är nog rött och Torsdag grönt och Tisdag gult. Haha jag har
blivit trög, haha.

Iaf så stack vi till stan mötte Felicia och Mona på vägen och vi gick runt
med dom snackade massa och tittade på kläder fastnade nog inte på
något jätte fint. Utan anledning för att jag stack till stan var väll att äta mat,
haha. Kom hem runt 5 tiden och stack ut vid kanske halv 6,vi va ute en stund
så kom vi på att vi måste lämna filmen vi hyrde. Så vi gick & hämtade filmen och lämnade den.
Träffade ayar på vägen så stack vi och lekte barn haha, hittade en rolig lekplats med
massa Coola grejer snacka om att vi åkte allt! Rade kom och vi hade det skit kul.
Skulle exakt hem träffade Dzenis på vägen med en basketboll klart man stannar och kör
lite. Hahah kom hem vid 9 och nu sitter jag och tråkar vid datan. Klockan 11
finns det scary movie haha,sån skön film! Nu ska ja prata med lite folk (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0