091202 - Hoppas snön kommer !

Shaashaa bloggen :*
Idag har jag inte hunnit sriva så mycket på grund
av att jag inte haft tid. Slutade skolan 10 över 3, kom hem typ halv.
Då åt jag mat & tittade på one three hill något ja absolut inte
missar ! & jag hoppas att snön kommer :( .Sedan stack jag till gården för vi skulle
gå & se på Emre Gungör´s föreläsning.


Vår gamla fritidslärare har nämligen skrivit en bok ! Japp ! Gud va
glad jag blev när jag hörde att han skulle komma till Linköping &
berätta. Han är saknad ! Och världens bästa fritids lärare. Säg inte imot
för det sant ! :)
Jag måste köpa den boken ! Jag blev jätte intresserad ! Verkligen något
jag vill läsa om. Boken heter: Varför mördar man sin dotter ?
Han har intervjuat tre stycken pappor eller två stycken och en kusin & bror som
dödat sin kusin/syster. Det är 3 personer som
kommer från dom Muslimska länderna eller hur ja nu ska kalla dom
.Han har skrivit ner allt i boken och det lät jätte spännande.
Han förklarade också massa saker. Hur vi invandrare fungerar o
att vi måste lära oss att leva i det svenska samhället med svenskar. Han har rätt.
I boken dömer han inte eller pratar illa om invandrare utan han pratar om
rättvisan. Jag ska köpa den boken för mig själv och för att hans skull :) för
att han är bästa fritidsläraren ! :) KÖP DEN MED !


Kolla in hans blogg :) emre



Visst ser han lite läskig ut på bilden ? Det är han inte det lovar jag haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0