091203

Shuue bloggen, hur äre med er?
Jag själv är jätte stressad, eller har jätte mycket plugg.!
En bokrecension som ska skrivas till imorgon och jag har
gjort halva, kanske inte ens det och klockan är 22:35...
Halo ? ohhh. Sedan måste jag göra klart matte läxan också.
Den kan jag göra innan matten imorgon, hoppas ja för orkar
inte nu. Nej no way att jag gör den !

Annars har jag haft träning idag. Det gick bra på träningen och
den va rolig och samtidigt jobbig. Haha sedan efter hängde
jag med syrran och morsan till Ikano. Men vi kom snabbt hem,
för det skulle stänga och vi orkade inte gå. Sen tog jag en skön
dusch. Nu ska ja gå skriva på min bokrecension.
Kiss bloggen.

Nu slänger jag in dom fina korten jag tagit hihi.






fråga inte varför, en toalett stol hahaha, det såg fint ut när man spola :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0