195 poäng?

Heeeeej ! Nu är det Jul lov.
Kom nyss från julavlutningen. Kul va det
I klassrummet först, sen va det Jul show.
As grymma va dom som va med, eller vissa då
haha. Modigt att stå på scen framför hela skolan iaf.
Sen va det betygen. Fick 195 poäng alltså bara 5 VG :(
Besviken är jag faktiskt, ska kämpa till sommar.
Det säger jag alltid men denna gång ska ja försöka
mena det.
Sedan stannade vi kvar efter skolan och softade & prata :)

Träning senare, vene vad ja ska hitta på tills dess.



Kalle kom till mig i morse vi fixade oss lite & fotade. hihi här får ni see..

Världens trögaste :) Visst är hon fin ?

daamn, we are so hoooooot !

bara för vi båda står spik rakt :o ! Från vaggan till graven





Kommentarer
Postat av: Nora

skit fina bilder hihi, pusss:*

2009-12-22 @ 12:58:15
Postat av: Stina

Så underbart fina, härlig blogg :):)

2009-12-22 @ 15:19:28
Postat av: KALLE

JOVANA! du tar bort dom där bilderna med det samma!

driv inte! kolla på mig hahahahah jooooj!

2009-12-22 @ 22:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0