Besviken !

Ohh är så himla besviken !
Idag skulle vi ha match, samling runt 8 tiden.
Jag vaknar kvart över sju fixar mig och, pappa
gör detsamma. När ett sms kommer från min tränare om
att vi inte ska åka, för en blev sjuk. Ja va ass peppad för denna
match ville vinna dom nu. Aja så ja gick och la mig igen
vaknade för en stund sen ringde upp kalle och vi snackade
lite. Tänkte gå till Ikano sen med henne.
Matchen igår gick inget vidare, va hände med laget fan !
Vi va sämst, speciellt jag !

I fredags var vi i igården, det va pepparkakshus tävling, vem
som gjorde finast. Jag tycker vår blev finaste men tyvärr vann
vi inte. Ehh,  Better luck next time :)
men kul hade vi iaf, det är ju det som räknas.


bild från fredags. Rade fick inte röra huset hans idér va sämst hahah :)


Kalle and mee, bild från fredags :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0