ja ja ja ja ! Snön är så tillbaka !

Har ni sätt snön ? oh gud det har snöat jätte mycket så jävla skönt asso !
På vägen hem från skolan så dödade vi Kaltrina vi jagade henne med snö
& kastade snöbollar och mulade henne med snö ! Så jävla roligt när hon fick
utbrott ! Haha,. Förlåt att ja vart så dålig på att blogga. Orkade inte igår
va jätte trött & hann inte alls.

Men skolan idag va rätt så bra ! Jul lunch va det. Mumms, haha
i love kyckling prinskorv. Haha de va det ända ja åt.
Hann nästan klart med mitt so arbete, me det hinner jag göra
imorogn innan so lektionen slutar, får väll hoppas på ett VG !
Nu tänkte ja gå äta lite mat & sedan ta min rumpa ut från huset.
Vi hörs ♥

PS : Ja vet att jag lovade outfiter i veckan, me ja har glömt att ta kort.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0