me miss you,

Tjenare i stugan där. Nu sitter jag hemma oh tänkte blogga lite.
Imorse vaknade jag runt 11 tiden ?
Åt lite frukost tog på mej kläder och åkte till stan med mamma & pappa.
Blev inget köpt för min del. Ohh hittade fin kjol med fanns ingen storlek,
testade XS den va för liten,testande S den va för stor. Damn. Men den va ändå inte
så fin så man dör, hitta ändå e ganska så söt kjol som säkert passar mig. Den får det bli
i veckan. Sen gick jag och mamma till en Kina affär. Där det fanns allt i från kina. Massa
olika sorters nudlar från kina, coola förpackningar tyckte jag, några nudlar
fick följa med hem, och sedan blev det godis från kina som smakade jätte gott, mamma
köpte också nåogt som man kan göra vårular av och ett par glas nudlar eller va dom hette.
Mmm, nu tänkte jag gå äta nudlar eller pizza haha.

Btw så håller pappa på att sätta upp min hylla ovanför sängen,
sen ska jag fixa upp lite grejer på den.






ommmg lite ego bilder, tyckte att det skulle vara ku med lite bilder,
ni får nöja er med bilder på mig som är tagna. NU :)
Cam bilder



Kommentarer
Postat av: meeeedah

2009-12-14 @ 14:55:09
Postat av: meeeeda :D

fett fin bild 3! :*

2009-12-14 @ 14:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0