Music

Nu tänkte jag skriva en låt på varje bokstav i alfabetet får
se hur jag lyckas. Detta fanns på en annan blogg som gjorde
mig lite sugen att göra det.

MIN ABC MUSIK LISTA

A :
Ave maria - Beyonce
B: Breaking dishes - Rihanna
C: Crawl - Chris brown
D: Diva - Beyonce
E: Eh Eh - Lady gaga
F: Falling - Alicia keys
G: Good Girl gone bad - Rihanna
H: Hero - Mariah Carey
I: I  am the clup - Plies
J: Jai ho - PCD
K: Keeps getting better - Christina Aguilera
L: Lonely - Akon
M: Mad - Ne-yo
N: Never ever - Ciara
O: On and on - Agnes Carlsson
P: poker face - lady gaga
Q:
R:
Russian roulette - Rihanna
S: Sober - Pink
T: Take a bow - Rihanna
U: Umbrella - Rihanna
V: Video Pfone - Beyonce feat Lady gaga
W: Wait your turn - Rihanna
X:
Y:
Yeah - Usher
Z:


Rihannas låtar dyker ju upp ofta på listan, i just love her :)
På dom tomma bokstäverna kommer jag inte på...




Kommentarer
Postat av: Anonym

her*

2009-12-16 @ 16:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0