you are the music in me.

Har ni tänk på att om 2 dagar är 2009
slut! Läskig tanke.
Året har vart grymt bra. Men det har
också funnits dagar då året vart dåligt.
Detta år har gått sjukt snabbt. Poff så
är 2009 borta, och kommer aldrig tillbaka.
Ta vara på tiden.

Men nu så har jag iaf kommit hem. Köpte lite presenter
till mammi & pappa. Det är vår Jul den sjunde
januari. Och till mig köpte ja halsband,armband
& en kjol. Sedan var jag hemma hos kalle en stund.
Asso hennes lilla syster älskar mig ! Hon ropa på henne
och ja med, men hon kom till mig ist.
Haha gull unge.
Nu ska ja fixa mig lite och sedan iväg till träningen.

high school musical på tv ! Yes hahah ((:


Jc - 129 kr

3 guldarmband med guld nitar på i metall - Jc : 99 kr

Kjol med stövlar till eller converse ! Så snyggt.- Åhlens : 99 kr



Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh,bra blogg hörru:D underbar!

Jag själv har precis börjat blogga.Om du gillar en blogg en snygg design och en bloggare med egen klädstil så bord du verkligen kolla in min blogg:)



http://housebunny.blogg.se

2009-12-29 @ 23:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0