2/7 (:

Kan inte komma på någon rubrik,tycker det är svårt ibland får stå så här.

Tja! Ett tag sen ja skrev ett inlägg.Typiskt mig skriver när ja har lust för det.
Men ibland orkar ja ganska så ofta hehe. Iaf vaknade jag för en stund sen,
Syrran kom in i rummet öppnade fönster och drog upp persiennerna.
Hmm tack! Ficka iaf se att det var fint väder. Och så fråga hon om ja ville
gå med henne till stan idag. Visst har iaf inget annat för mig än sitta ute eller
inne och koka. Kanske blir ett inlägg om jag orkar ikväll hehe. Kyss

Igår var ja på stan här kommer bilder på mina klänningar som ja köpt.


Klänning jag köpte från H&m 249;         Klänning från vila ÄLSKAR! 299
Vet att kedjan ska sitta framme

Kommentarer
Postat av: rrrenate

sötnos!

2009-07-09 @ 23:53:12
URL: http://rrrenate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0