Regning sommar dag.

9 Juli 2009

Ärligt? Ska man kalla det här sommar?
Det ös regnar,solen skiner inte alls och inte kan
man gå ut i short´s utan att frysa. Damn vilken sommar!
& Jag åker om 2 dagar,yehj!! Gud vad kul först till Tyskland och hälsa
på Kusiner,sen Kroatien en vecka och bada,sen ner
till Dvorove & hälsa på alla och stanna där 4 veckor. Det som är bra
med Dvorove är att alla vi Serber från Sverige är Grannar där nere!
Nice eller vad? Haha tycker jag.

Haha, iaf godmorgon alla. Jag vaknade klockan 11 exakt! Hurra.
Fixade en ägg macka mums :$ och nu sitter jag och skriver blogg,men
lutar huvet för att se Tv´n haha,är det bara jag som älskar att titta på Tv.
Vet inte vad jag ska hitta på idag har bara lust att sitta hemma & se på tv,
eller måste ju städa rummet också det är skitit som i fan,eftersom vi packat upp
alla våra kläder och stökat och ingen orkat fixat,så mamma sa att jag
skulle städa haha,Kul? Javisst! :( Ha en bra Torsdag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0