Solbränd!

Heej! va händer hos er? vädret har vart sjukt skönt och solen
har bränt mig det gör ont på rygen bena och mitt ansikte :( åhh!
Idag så åkte vi iväg till Tinnis kl 12 typ,tiden gick ganska så segt,
men det va kul tycker jag.Va där till 7 sen kom jag hem vid 8.
Stack ut med kalle Branka i nygård så träffade vi Filip & Bejan.
Vi bestämmde oss för att dra till Vollyboll planen. Vi snackade ut
värsta mycket med varandra & bejan som ska byta skola visst blev
man sur, lärde känna han först fan när han kom till Lkpg !
Aja ska inte tappa kontakten med en sådan bra vän.Iaf när vi kom dit
bestämde vi oss för att ringa och lura ayar.Ja bara: Ayar ayar :/ bejan har ramlat och skadat
sig du måste komma jag är rädd! snabbt. Sen hämtade ja han vid halva vägen
och sa att han hade skadat knät och inte kunde vara med på deras Cup som
är fett viktig. Han reagera som fan och blev besviken,När vi kom fram låg bejan
och alla dom andra kunde inte hålla sig från skratt,haha där efter började Ayar damp på
oss haha.Stack hem vid halv 10 typ.Åt massa mat och nu är jag vid datan & skriver
blogg nu ska jag dra och se på tv mycket roligare. Puss


Jag i vattnet på Tinnis

Jag & min kära vän Kaltrina i vattnet

Lite bruna ben efter en solig dag :)

Jag & filip ute i solen, samma min!

Den lurade ayar! så kallad lillebror

Och min kära vän, som sviker oss




Kommentarer
Postat av: bejan

HAHA JOVaNA (L)(K)

2009-06-25 @ 00:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0