091126 - heejhåå



Old pic.


Tjena bloggen. Tänkte gå lägga mig nu men ett snabbt inlägg ska det bli.
Dagen var väll rätt så bra ju. Hk provet gick åt skogen. Men så går det
när man inte pluggar. Hehe. Imorgon blir det att ta spruta. Lite rädd
är man väll,ehh ? lite ? ja menar ja sitter här och dör nej inte spruta, :(
kommer bajs på mig. Men men. Nu ska ja hoppa i säng titta igenom glosorna
och sedan sova. Förlåt för att inga bilder kommer upp på bloggen ska försöka
fixa bilder till imorgon :) Puss puss

Ps: har inte plattat håret på två veckor. Ska inte platta tills ja klipper mig.
Och gud vet när ja kommer klippa mig. Ja är för lat för att gå klippa mig. Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0