Aj Aj Aj , dumma spruta !

Cha cha bloggen ! Ligger i sängen. Har tagit sprutan idag.
Själva sticket gjorde inte ont, kändes bara som om någon nöp
mig. Men efter kanske 3 timmar började ja känna att armen gjorde ont.
Och nu ligger ja sängen och kan inte alls röra armen. Attans ! Tur att
ja inte har någon match i helgen bara (y)

Annars har dagen vart rätt så bra. Fick tillbaka mitt engelska prov. Blev ett VG
på det. Inte alls nöjd. Eller jo det blev jag som tyckte det va så lätt borde
väll få bättre resultat ? Efter skolan stack jag till Ikano med Kaltrina.
Köpte en snygg ring på Glitter som jag kollat in ganska så länge på
datan & till slut hitta jag den i affären, bra va?
Sen slutade mamma jobbet och vi gick och kollade barn grejer.
För mig söta busiga kusin fyller 3 imorgon. Sött.
Sen kom jag hem åt en snabbis sedan iväg till Kaltrinas ställe.
Där fixade ja hennes hår och sminkade henne, för att det ät tydligen
någon Albansk fest idag, på grund av Bajram.
Hon blev jätte fin ! Fixade också hennes Kusins hår.
Kaltrinas mamma sa att hon gillar mig. Hon bara att jag är en bra vän, och
att hon gillar mig jätte mycket. Haha rörd blev man ju liksom.

Nu har jag allt skrivit så att det räcker. Ha en fin kväll hörs väll imorgon ♥


My baby´s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0