Hemma från DIVA

Tjena blggen ! Förlåt har inte kunnat höra av mig för
ja har haft bråttom hela dagen. Kom hem från
skolan 20 i 4 fixade rummet lite snyggt, och såg
så klart på one three hill. Sen rusa vi till gården,
Jag Milena Kalle & Nora skulle åka med Pia till
DIVA. Det är e tjej förening. Jag gjorde massa coola
smycken som ja blev stolt över, sen gav jag mamma ett
par örhängen jag gjorde också. Hon blev jätte glad &
satte på sig dom dirket. Skolan idag va bra! No´n lika tråkig,
men det gick ändå bra (y) Vi hade ingen so Vikarie så vi
slapp sista lektionen yeeeehj :)
Så nu måste ja gå duscha sen ska ja väll ta och plugga lite.
Vill bara säga att jag är bäst :) SHOOODÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0