jag måste...

... Vara världens trögaste :/
Kom till träningen & upptäckten att
jag glömde packa ner kläderna hahahaha :$
synd att jag missa träningen bara. Men men torsdag så
blir det träning (y) Kom hem fixade nudlar & satte
mig och titta på Dhw ! bäst. Nu känner jag att
jag redan börjar bli trött & klockan är bara
22:27 ! gud skolan tar död på mig. Allt till i veckan.
Engelska läxa till idag. Imorgon är det fysik läxa
Torsdag är det so förhör. Och Fredag matte prov.
Kan inget i matten plus att läraren var borta idag :(:(
Juuuste fick VG på min fördjupnings uppgift. Jag blev
jätteglad! Nu ska ja krypa ner i sängen och titta på
tv eller fortsätta läsa boken ja började med på lovet.
♥ Sovgott sötisar.♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0