Svininfluensan?

Först & främst ska ja säga att igår funkade inte min internet :(
Lovar ! Ja försökte och till slut gick det, men sen gick det
inte att komma in på blogg.se ? Wtf. Men nu är ja inne (y)

Heej på er ! Idag & igår mådde ja förfärligt. Nu sitter
jag här med feber,ont i huvudet,och i hela kroppen :(
it sucks ! Tänk om ja har svininfluensan ? :O Nej nej får
inte & hoppas att allt går över till den 26-27 , för då
får vi sprutorna. Men men. Tror att ja blir frisk, ja
är ingen person som är sjuk, jag är den friska typen.

Dagen idag började så här. Ja vaknade 10 för att ja skulle
spela match. Mådde inte bra så ja skrev till Kalle att dom skulle
åka utan mig. Sen somna ja om, och vaknade runt 12. Mådde mycket
bättre och ville gå se på tjejerna när dom spelade. Ringde pappa
och han fick komma och hämta mig. I vasa hallen satt ja till typ halv 4 ?
Stack hem till Milena och sen vidare till Brankas Slava. ( En serbisk grej som
man firar ) Där fanns det god mat & goda kakor. Inte för att ja åt
så mycket. Börja må illa. & Ja kom hem 8 för att ja ville vila. Mamma ringer
ständigt & kollar läget med mig. Gullig Thih.
Juste min söta kusin som finns med på bloggen va där, ja höll han i min famn &
Han somna! Naaaaaaaw ni skulle se vad söt han va! Nu tycker ja att det
räcker med text. Bye bye (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0