Villu ha en shejbab ?

Sheeena bloggen. Förlåt att jag inte skrivit något men har inte hunnit.
Vaknade ganska så tidigt. Sen runt 1 kom Kaltrina till mig sen åkte vi
till Mantorp med pappa och syster. Syrra körde. Hon kör ass bra,
tänk att jag äntligen vågar sitta med henne (y)

Sedan när vi kom hem stack vi med Nora till rydshallen och titta på en fotbolls
cup. Spännande. Fan hann ju se en Hbk match. Dom va rätt så duktiga. Förlora
med 1 poäng på grun av straffar. Synd. Träffade också ganska så
mycket folk där uppe. Sedan tillbaka vägen blev det rätt så mycket snack.

Nu har ja sätt klart på one three hill. Guuuud va spännande det va :O
Såg ni ? Visste att Nathan aldrig skulle göra det.
Nu ska ja antingen se på Barcelona - Real . ( ftt spännande match )
Eller se på mtv om unga mammor i USA. Ska väll se lite av varje ?
Kyss♥




Min nya coola ring ? I LIKE IT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0