En grå måndag

Godmorgon bloggen. Idag vaknade jag tidigt men jag sov jätte skönt i natt något
jag har gjort i flera dagar nu haha. Sitter och tittar ut från fönstret det grått ute
och det ser ut som om regnet ska falla vilken sekund som helst. När jag vaknade
började jag med att ta en skön varm dusch mmmm ! så skön. Ska upp &
se klart på våra bäst år nu. Den här serien tar aldrig slut ! :O det är ju sjukt det
kommer bara nya avsnitt hela tiden haha. Sen ska ja äta fruköst och fixa mig
tror jag & mamma ska till Ikano :) puss♥



asso herregud vad söt ja dör va sööt !!
hahaha kolla hans kinder gud och han har en övergullig
röst ,han gjorde min morgon !! hahah missa
inte i slutet när han leker med ögonbryna haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0