Gästbloggar

Heejsan, det är kaltrina & jag tänkte gästblogga medans jovana är på fest.
Tänkte också gå men som vanligt fick man ju inte av sina föräldrar.
Men sånt är livet, right? Men medan jag har tillfället nu så kan jag skriva ett
litet gulligt inlägg, Vilken underbar vän jag har.

Jag & jovana träffades i 1an om jag minns rätt. Kanske tidigare till och med,
dåligt minne har jag! Men iallafall, sen den dagen vi träffades så blev vi vänner
direkt. Och för det mesta gjorde vi nästan allt tillsammans. Men med tiden som
gick kom vi varandra ännu närmre. Och vår vänskap har hållt sig hela tiden.
För varje år som går så skapar vi nya minnen om och om igen. Jovana är
en underbar vän. Och nu den senaste tiden så känns det att vi verkligen har
kommit i bättre "kontakt". Vi har börjat prata mycket, mycket mera nu.
Ända från dag till kväll. Känner du också så? Eller är det bara jag?
I mina ögon så ser jag dig inte bara som en bästa vän, utan också som en Storasyster.
Liksom du har alltid funnits där för mig, vad det än har handlat om så finns
du alltid där i alla lägen och snackar med mig. Du är också en underbar lyssnare.
Du lyssnar på allt jag har å säga. Om jag har problem med något så fixar
du det direkt. Du är speciell jovi, om jag behöver gråta så kan
jag alltid luta dig mot din axel och göra det. För jag vet att du alltid finns där för mig.
Och jag vet inte hur jag ska tacka dig nog. För allt du gjort.
Alltid skitit i något och kommit till mig för att snacka. Och jag vet att du vet
att du också kan komma till mig och snacka om precis vad du vill.
Jag är absolut inte den typen som är bra på att ge tips om någon har
problem och så, men jag gör alltid mitt bästa för dig. Jag vill aldrig att du ska
bli sårad, aldrig! För då har den snubben nått me mig o göra hahah.
Men du vet iaf att du alltid kan komma till mig och snacka om precis allt runt
om i världen. Jag finns alltid för dig. Och vår vänskap ska hålla föralltid.
Och vi ska göra många minnen tillsammans, som vi aldrig glömmer!
Och nu så orkar jag faktiskt inte skriva mera, jag får lätt ont i händerna haha.
Men jag ska iaf ta något gott att käka nu , Och önskar er alla en underbar lördagskväll!





Jag älskar dig mest bästa vän & syster! ♥ 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0