HAHA !








En resa hem från simhallen ja aldrig glömmer !


Tjena. Stadsvandringen gick mycket bra. Det va dock
jätte kallt när vi va på väg ditt. Det regnade lite & jag glömde
vantar ! Men min grupp va ändå ganska så bra, vi hittade alla
frågor på rätt tid, alltså 2 timmar. När vi kom in till simhallen,
va det ju självklart att ta hand om 4orna, som va helt borta,
levde i sina egna världar. Men det fixade jag. Jag fick vänta
på dom både när vi skulle in och ut haha. I simhallen badade
jag bara 15 min haha, danka hade stuckit så ingen annan
kunde bada eller ville. Men men. Bussen hem haahahh ! Mohamed.
Snubben är så himla skön, asså kan inte sluta skratta åt han !
Hans svenska hhahaha. Men sen när han berättar grejer så tar
han med oss till en helt annan värld haha. Jag & Gramos
kunde inte sluta skratta. Vår humor är juu bäääst.

Gramos: Har du mobil mohamed?
Mohamed: Ahh.
Gramos: Ge mig ditt nr ?
Mohamed: Jaow, kan inte.
Gramos: ohh okej,
mohamed: Men eii ja kan Mainels nr!! (över glad)
Gramos & ja : HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAH, vi frågade efter ditt nr        
Mohamed: meeeh ja vet , vrf skrattar ni.



Kommentarer
Postat av: Emma

sv : Tack o Tack ! =D

Vad har du för dej då?

2009-10-22 @ 16:40:48
URL: http://emmaschulz.blogg.se/
Postat av: ninos ronaldo

hahahahahhahahahaha fa´n va ja garva när gramos berätta :D

2009-10-22 @ 21:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0