Hemma från..

.. en rolig kväll på gården med massa tjejer.
Först när vi kom så målade vi varandras naglar.
Mina blev jätte fina tack vare Kaltrina thihi. Sen satte vi oss
och fikade kärleksmums som va jätte gott.Sen satte vi ihop
sofforna och körde lite sanning konka, var med i början men
orkade inte vara med till slut. Sen så gick typ alla vid 8
men Jag milena Kaltrina & meda stannade och snackade
med fritids ledarna som va ganska så skönt,det va skönt att
prata ut och berätta lite grejer. Vid halv 9 stack vi hem &
jag kom på att jag glömde min mössa haha :( så dum jag är
glömmer den alltid ju. Nu sitter jag här och bloggar och
tittar på dhw nu är det reklam så ska gå hämta något gott
och krypa ner i sägen och titta på världens bästa serie.
Pusspuss



Kärleks mums ! namnam                 Tjej kvällen då, ((:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0