Ja är

...sämst på att blogga juu ! :(
Haha förlåt att ja inte höll det ja sa,
med att blogga efter att ja kom från skolan. Men jag hann verkligen inte.
Jag pluggade än massa sen fick ja rusa till träningen sorry !
Skolan idag va jag rätt så seg, men pluggade rätt så bra ändå.
Älskar älskar älskar & Älskar verkligen : Jay sean - Down !!!
Jag är kär i låten. Haha. Iaf efter skolan kom ja hem proppa i mig
massa god mat chips choklad gud vet vad mer, haha. Sen pluggade jag
lite tyska,sen stack vi till gården för att köpa medlemskort. Efter det
gick ja till Grannen meda med Branka. Vi skulle se hennes nya skor jätte
fina va dom hehe. Nu ska ja ta och plugga lite mer tyska, ska ju visa att
ja inte alls är dålig som hon säger :)   Kiss
vi får se när nästa inlägg kommer håll ögonen öppna !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0