Ja är ...

... Absolut inte normal, det är helg vilken betyder vakna när du vill.
Och vet ni när ja vaknade? Klockan 8 om inte innan. Jag är verkligen
inte normal. Haha men är faktiskt inte trött inte ett dugg.
Skulle egentligen gå med Branka till Ikano men hade
ingen lust jag låg så skönt i sägen det va så varmt och
det fanns så bra program på tv´n, ville inte gå upp
från sängen. Men till slut vart det så när mamma sa att hon skulle
bädda sängen åt mig, ja steg upp direkt haha. Våra släktingar från
Helsingborg har kommit så mamma lagade massa
mat som vi åt nyss muumms. Haha nu tittar jag på Svenska Hollywod
fruar. Stör mig verkligen på Anna anka hon har en Kaxig attityd!
Nu ska ja se klart på det och spela lite spel på datan hähä.



Bild från basket lägret som va jätte kul !
Jag och milena på bilden !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0