Kallt Kalllt !!

Is kallt asso jag är helt seriös det is kallt ute haha!
Haha, var ute med Meda & Branka först
stack till centrum meda köpte chokladbollar
som vi åt upp medans vi snackade ute, vi
satte oss vid vollyboll plan sen kom Bejan
ut med oss & vi snackade mer. Sen gick alla och
Branka med jag och meda fortsatte att gå runt och
vi snacka massa, hon fick reda på massa och jag med
gossip liksom hähä huhu. Vi skulle exakt hem så
såg vi en fullis framför våra portar så vi sprang haha,
sen tog vi värsta omvägen hem. Vi blev is asso
mina fötter gick inte att röra på ett bra tag. Och att
skriva sms gick bra efter 20 min värme haha.
Nu ska ja gå och hitta något att äta mat först sen
något gott. Kiss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0