mys kväll.

Sheena på er! Första inlägget idag från mig dvs. Sitter
med Milena & Kaltrina och väntar på att min syster & hennes
vän ska ut från huset så vi kan se på film. Dom kom till mig runt
4 och dom vägrar att gå hem :( hjälllppppp miiig !
haha skoja bara lite. Men vi målade naglarna på varandra. Sedan
fixade vi håret sminkade oss lite sedan skulle vi ta bilder. Men
jaa tönt glömde att mamma tog kameran till Sthlm. Så vi tog
kort med webben & lite mobilen. Fast den slockna efter 3 kortet haha.
Nu slänger jag in lite bilder på oss. I know you will like them.






i love them ♥                       HAHAHHA / kalle

snyggaaaa vi e

älsklingar

leker topmodel

ohh daaamn

ser ni ? kärlek

lalala,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0