Skolan idag :)

Skolan idag va super bra, har inte vart koncentrerad ett dugg idag.
Har bara flummat med kaltrina och lekt dumma. haha en jätte rolig dag,
tackar gud att jag har henne! När ja är ledsen får mig på gott humör.
Iaf Hade So först, det gick bra och snabbt. Sen hade vi idrott, ett box pass
haha det va där jag och Kaltrina började bli galna. Vi började dansa till varje
låt och jag vet inte vad. Sen hade vi matte vi satt & lekte coola och kaxade mot
rade så han skulle springa efter oss i klass rummet, gick skit bra ! Han blev irriterad direkt.
Sen var det mat som va tråkigt men rasten va väll bra, måste säga att jag
inte minns den haha? Sen var det TFM som vi slog sönder varandra och
pillade i hår och naglar och inte lyssnade på någonting haha. Sen stannade vi efter skolan
och gjorde några ljus grejer, skit snygga blev dom. Sen hade vi hemspråk och sendan
vandrade vi hem. Snart blir det tjej kväll i gården soft, dom har bara öppet för
tjejerna vilket är bra dom ska hitta på extra saker för oss att göra. Nu ska jag
fixa mig lite kaltrina kommer nu :( jobbig hon är naaaaaaaaaaaat



shulelelu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0