vem älskar inte barnprogram?





Godmorgon bloggen♥ Coolt nog vaknade jag vid samma tid
som igår! skit coolt ju haha. Ja bläddrade lite i kanalerna
och kom fram till barnkanalen. Vet ni vad som fanns där?
Min favorit barn serie haha Arthur ! det är ju bäst !
Jag säger hej hej vilken underbar dag det är ... och så haha
ja va så glad för det va verkligen tusen år sen jag såg det !
Men nu ska jag se på Våra bästa år :) bäst! Puss♥

Dagens måste köra !
  • Städa rummet !
  • städa lådan med underkläder.

Kommentarer
Postat av: Emma

hahaha! älskade också det när jag var liten!

Jag säger hej hej vilken underbar dag det är, och man får vara som man är, och ändå leva tillsammans hej! haha!:D

2009-10-29 @ 16:15:28
URL: http://torrkulspetspenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0