29 Septermber

Heeejsan ! Hur är det med er? Jag mår jätte bra.
Nyss kom jag hem från hemspråk eller jag och milena
gick lite snabbare hem än dom andra för jag ville se
skolkatalogen den nya då. Skolan idag var jätte bra,
vi hade ingen första lektion så vi fick rast,vi satt i cafet.
Sen kom Läraren in och sa att jag rade Kaltrina Filip
Och Hamid skulle till personal rummet, vi skulle göra
någon intervju. Efter det var det idrott kondition typ hela tiden.
Sen var det matte & efter det mat. Maten var jätte god hähä.
Sen hade vi tfm typ med orkade inte jobba vi satt bara och snackade typ.
Har träning kvart över 7 idag. Så det blir att vila inför den. Så
klart blir det jobbig träning, men ändå ganska så bra & så får vi
veta om vi ska köra 95 eller 96 serie. Nu väntar jag på att mamma
ska göra klart maten. Pappa kom nyss hem med pizza men
orkar inte resa på mig, men måste för vem tackar liksom nej till pizza?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0