i want food.

Jag är så jävla hungrig!! Hhah mamma har gått
till jobbet och hon fixade mat innan, mamma is a hero !
.städade hela rummet och fixade en
tavla med bilder på mig hehe, sen hjälpte jag mamma
med tvätten. Sen blev mamma så glad att jag är duktig,
så gav mig en kram & puss haha. Kaltrina bad mig komma
till henne för hon skulle berätta en grej. Fast jag satte mig vid datan
med hennes lilla syster & tittade på Lilla sjöjungfrun hähä.
Nu är jag hemma hos mig med Kaltrina haha, hon tycker mig
Kfum tröja är fiin så hon fotar den haha och dampar också.
Nu ska jag gå äta mat bye bye (L)




Kommentarer
Postat av: Anonym

jowi ska det inte stå playing because i love??

det står laying because i love

2009-09-30 @ 19:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0