Jag är efter.

Upps. Den här gången har jag inget att skylla
på liksom ja orkade bara inte
logga in på min blogg för att skriva.
Visst känner man så ibland men
ska skärpa mig (aa)
Godmorgon förresten, förstår inte varför jag
inte sover på helgerna utan varje morgon vaknar jag
9 eller mycket innan. Jaja, igår så fick jag en ny mob
Sony ericsson C902. Älskar den ! Kameran är super bra.
Slänger in några bilder från igår så får ni se.
Ja har planerat min dag. Genom att sitta hemma hela tiden.
Först glo lite på tv sedan plugga kanske se någon film.
Älskar att vara hemma och slappa.
Nu ska ja glo på tv och se om det finns något bra där.
Puss puss vi hörs igen♥


Bästavän


haha ja skrämde henne !

Namnam !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0