Soo goood (:

Shosan ! Jag är på så glatt humör, vet i fan varför haha.
Åhh vet ni vad vår skola ska göra imorgon orientera hela dagen
i Vidingsjö! Fyfan vad jag hatar orientering asso det hatar jag verkligen,
& ännu sämre att man inte fick välja med vem man ska springa med.
Men men. iaf så efter jag var i ikano med kaltrina stack jag & hon ut och cyklade
asso vi har bara för kul med varandra. Haha hon körde mig och ja satt &
Hittade på låtar haha, tillslut fick hon damp på mig för hon tyckte låtarna
var så dåligt haha. Kom hem vid 7 perfekt till top model hann bara se 10 min
& Meda smsa mig att följa henne till näris så hon kunde fylla på mob.
Ofc så ställer jag upp, vi stack och på vägen pratade vi och skrattade ännu
mer. Nu har jag tagit en skön dusch och snart ska jag iväg & äta
för min mage börjar att höras haha :$  Kiss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0