Tjeena mitt bena

Sitter här med Kaltrina nu. Det början en film på 5an lite senare så vi
ska se på den. För några timmar sen var vi i Ikano kaltrina skulle köpa
lite kläder och det gjorde hon. Själv köpte man ett par örhängen på glitter,
ett par stora guld med text inuti coola. && Efter det så gick vi till Kaltrina
& tittade på ett albanskt bröllop som hon var på i sommras. Sen gick jag hem
och efter en stund så kom hon igen (hon började sakna mig och bad om att få kma över)
Nu ska jag dra, morsan vill ha datan & jag ska gå  & umgås med kaltrina (: 




Kommentarer
Postat av: kaltrina

UHUHUUHUHUHUHUHU vilken sakna:D det va du som sa att jag skulle komma din kossa:*

2009-09-28 @ 20:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0