Warm home !

Fyfaan ! det är sjukt kallt ute ! Tack gode gud så uppfan
någon jackan och halsduk mössa och vantar ! Haha.
Kaltrina och jag var på väg till gården och dom sa att
man behövde medlemskort, men vi glömde pengar & orkade inte gå hem
& komma tillbaka, så vi började gå ist. Vi gick till hennes mammas
kompis och väntade tills hennes pappa skulle komma, vi lekte
med barnen, till slut fick vi nog & började ge dom blickar så
dom inte vågade komma in i rummet hähä. Sen stack vi hem till Kalle
och åt albanisk rätt som va jätte gott. Sen stack
vi ut en kort stund och den korta studen blev vi tröga helt haha,
vi började skratta som faaan ! haha bjuder på en bild som är
så ful måste jag säga haha. Nu ska jag se klart på idol &
sen ta en skön varm dusch. SHHHO DÅ !

VEM FYLLER ÅR PÅ LÖRDAG ?
Jo min bäästa vääään!




HAHAHAHHA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0