14 april

Hej på er alla ! Jag vet vad ni tänker " var det inte hon som skulle bli bättre på att blogga?"
Jo det var jag, men jag bröt mitt löfte och jag tänker nog inte lova om det.
För vem kan motstå detta underbara vänder ! Gud det känns verkligen som vår
and i love it !

Igår var det ju min födelsedag ! Jag hade en jätte fin dag men mina nära och kära.
Fick en kamera av mammi och pappi som jag önskat med länge ! Desutom är den
rosa som jag också ville ha den i ! Så nu blir det många fina bilder !
Och så fick jag en snygg klänning !
Av syrran fick jag en snygg lilla klocka som jag ville ha av henne.
Det va jätte många som gratta mig och jag uppskattar det verkligen blir så glad ! Tack alla söta !

Nu ska jag skriva om den 14 april. Imorse när jag vakna var det otroligt fint väder !
Jag fixade mej och drog till skolan. Skolan idag va rätt så bra men mog slutet blev jag nästan
lite däppig. Sen hade jag so förhör sista lektionen som gick nästan över bra ! Jag kunde alla frågor,
jag tycker det är konstigt, med tanke på att jag nästan inte pluggade något !
När jag kom hem åt jag mat och stack ut med vännerna hehe. Allvarligt så svettades
jag i solen ! Det va så himla skönt !
Nu känner jag att det blir alldeles för mycket text och ni kommer inte orka läsa haha !
Bjuder på än massa bilder

nya kameran tar ass snygga bilder ! visar mer sen !

Dagens outfit
Jeans- disel Tröja - Bikbok Skor - converse

Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: Blev aldrig av att jag kollade på den, bara början.



Grattis i efterskott!

Låter som att du fick en bra födelsedag och fina saker:)

2010-04-15 @ 06:44:51
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0