19 April

Hej på er alla ! Förlåt åter igen för att jag inte bloggat idag.
Men nu är jag här ! ska visa upp min dagens outfit & berätta om min
så ointressanta dag !

Skolan va lugn som vanligt och har inget speciellt att berätta om skolan heller.
Efter skolan kom jag hem åt mat och vilade mej lite.
Eftersom jag inte har något plugg till imorgon eller till veckan så stack man till
tjejgruppen. Där träffade man Nora, Lemia, Edina och så klart branka och milena.
Vi va där ett tag och vi bestämde att vi skulle grilla nästa vecka med
tjej gruppen om det blir fint väder så klart.
Sedan stack vi tjejer ut till nygård satt och sncka, runt 8 stack vi hem.
Kollade på top model som nu är slut. Men nu ska jag ta en dusch skriver sen ♥



skor - låga converse
Strumpbyxor - H&m
Vita shorts som nt syns - H&m
Stickad tröja - Gina
Jacka - H&m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0